۲۲ فروردین

آموزش سئو کلاه سفید:محتوای با کیفیت پادشاه نیست! (جلسه دوم)

محتوای با کیفیت پادشاه نیست لطفا دیدتان را عوض کنید آیا برای یک سایت فروش شارژ محتوا پادشاهست؟!قطعا خیر!

اما در چه زمانی محتوا حکم پادشاهی را دارد؟

زمانی که ما در ابتدای شروع کار به سئو، همانند یک نهاد جدا در ساخت سایت بودیم ، عبارتی وجود دارد که گفتن آن خالی از لطف نیست “محتوا پادشاه است” و این مورد کاملا درست است.اما برداشت اشتباه

هیچ چیزی با ارزش تر از این نیست که شما بتوانید برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جست و جو، محتوای منحصر به فردی را ارائه دهید.

هدف موتورهای جست و جو این است که برای خدمت، مناسب ترین وب سایت برای جست و جو را به کاربر نهایی نمایش دهد.
تصور کنید ما کاربر نهایی هستیم و در حال جست و جو درباره ی یک تهویه ی مطبوع قابل حمل برای اجاره ایم .ما به موتور جست و جوی محبوب خود می رویم  و عبارت “اجاره ی تهویه ی هوای قابل حمل” را جست و جو می کنیم.در این سناریوی خیالی،فرض می کنیم تنها دو وب سایت در نتایج جست و جو نمایش داده می شود؛

وب سایت ۱
وب سایت ۱ از یک صفحه با ۳ پاراگراف متن تشکیل شده است.این متن به ما می گوید که این شرکتِ تهویه ی مطبوع قابل حمل اجاره میدهد و  یک شماره تلفن برای تماس قرار داده است.

وب سایت ۲
وب سایت دوم متشکل از بیش از ۳۰ صفحه است که همگی بر واحد های مختلف تهویه ی هوای قابل حمل تمرکز کرده که می توانیم آن را اجاره کنیم، و مواردی چون هزینه ها و توضیحاتی فنی از قبیل چگونگی کار کردن این دستگاه را می توانیم مشاهده کنیم.

به نظر شما موتور جست و جو کدام وب سایت را در ابتدای نتایج جست و جو به کاربر پیشنهاد می دهد؟ این یک مثال مشهود است ، اما این مثال نشان می دهد که اهمیت محتوای خوب و با کیفیت، برای شما در اولویت است.

اما برداشت محتوا اشتباهست جون فقط بخشی از ۵ رکن اصلی سایت است برای درک بهتر مقاله “سوپر سئو:راهنمای استخدام سئو کار و مشاور سئو با ۵ نوع متخصص برای وبمستران” مطالعه کنید.

سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,سئو چیست؟,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *