۲۰ فروردین

آموزش سئو کلاه سفید:کیفیت لینک های ورودی (جلسه سوم)

داشتن لینک ها ورودی به وب سایت شما می تواند همانند یک رای خوب برای وب سایت شما محسوب شود،اما همه ی لینک های ورودی خوب نیستند و لینک های ورودی بد نیز برای شما امتیاز منفی محسوب می شود.Общайтесь с успешными людьми, чтобы достичь успеха

لینک خوب:

لینک های خوب، لینک هایی از سایر صفحات وب هستند که محبوب موتورهای جست و جو قرار گرفته اند و محتوای مرتبط با سایت شما دارند.

لینک بد:

و لینک های بد لینک هایی هستند که به طور بالقوه توسط موتورهای جست و جو جریمه و تحریم شده اند و موضوعات آن ها هیچ ربطی به محتوای وب سایت شما ندارد.

برای مثال؛

تصور کنید ما وب سایتی داریم که محصول فروش آن تلفن است.

لینک A : لینک در صفحه اصلی از وب سایت مخابرات بریتانیا = خوب
لینک B : لینک در فروشگاه فروش نوشیدنی   = بد
بنابراین مقدار کیفیت بالای لینک های ورودی برای سایت شما، برای محبوب شدن در موتورهای جست و جو ارتباط دارد. پس در هنگام یافتن منابع لینک ها باید کیفیت بیش از کمیت ارزش داشته باشد و این پیوندها نه تنها به صفحات اصلی بلکه ارتباط عمیقی با سایر صفحات سایت نیز داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *