۱۷ فروردین

تمرکز فقط روی یک عبارت کلیدی مگر اینکه بودجه میلیونی داشته باشید!

این نوشته راهنمای کلمه کلیدی در آغاز و تولد سایت است

اگر قصد دارید روی چند کلمه کلیدی بالا باشید:

بودجه تبلیغاتی ماهانه شما باید بالا باشد

بستر وب سایت مناسب باشد

تمرکز فقط روی یک عبارت کلیدی مگر اینکه بودجه میلیونی داشته باشید:

جز در مورادی که تمرکز روی یک برند تجاری است، این مورد ایده ی خوبی برای بهینه سازی سایت،پیرامون یک عبارت کلیدی است که می تواند ترافیک خوبی ار جست و جو برای شما ارسال کند.

بسیاری از وبلاگ ها بسیاری از لینک ها را به صفحه ی اصلی دریافت می کنند، بنابراین، این یک ایده ی خوب برای امتحان است و این لینک ها وسیله ی نفوذ به موتورهای جست و جو برای رتبه بندی برای عبارت کلیدی مرتبط است.

Google outmost keyword apparatus (ابزارکلمات کلیدی گوگل ) یک مکان مناسب برای دیدن عباراتی است که برای مخاطبان شما محبوب است.

اطمینان حاصل کنید که همه ی کشورها و مناطق را در سمت چپ انتخاب کرده اید و سپس ‘Exact match’ را در دست راست خود انتخاب کنید تا نتایج دقیق را برای شما به نمایش درآورد.

وقتی شما این عبارات کلیدی را داشته باشید، می توانید از آن در موارد زیر استفاده کنید:
۱- برچسب های عنوان برای صفحه ی اصلی سایت
۲- هدینگ سایت
۳- لوگو

(تگ دسته بندی متا متا تگ)
۴- استفاده در متن لنگری برای سایر سایت ها
مورد اول و آخر این لیست از جمله مواردی هستند که در دستیابی به رتبه در موتورهای جست و جو به شما کمک خواهند کرد.

سئو در اصفهان,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو وبلاگ,چرا به سئو نیاز داریم؟ چرا سئو؟ سئو چیست؟,آموزش سئو,خدمات سئو,سئو,سئو,سئو

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *