۱۲ شهریور

نتایج آنالیز سئو در سال ۹۵

سلام همراهان گرامی آرسئو قبل از شروع سال جدید و خانه تکانی منزل بهتره با خانه تکانی سایت هایمان شروع کنیم آماده اید؟!

کیفیت لینک دهنده و محتوای جامع بزرگترین عوامل رتبه بندی گوگل برای سال ۲۰۱۶ یا ۹۵ خودمان است.

تحقیقات اخیر روی یک میلیون وب سایت تاید میکند که کیفیت لینک دهنده و محتوای جامع بیشترین همبستگی را برای بودن در موقعیت های بهتر نتایج گوگل رقم می زند.

اما نتایج آنالیز سئو در سال ۹۵:

۱_محتوای جامع که بیشترین کارایی را برای کاربر دارد

محتوایی است که از چند مقاله کاربردی جمع آوری شده و در یک مقاله به صورت جامع ارائه شده بدون کمترین اضافه گویی با هدف رفع نیاز کاربر تولید شده است.

و پس از تولید محتوا به روش بالا شروع بازاریابی محتوا است فراموش نکنید راز بازاریابی محتوا (خلق و توزیع محتوای ارزشمند است که هدف اصلی آن سود آوری است) انتقال ارزش به مخاطب است محتوای شما حداقل باید برای خودتان مفید باشد و شما با خواندن آن شگفت زده شوید.

۲_کیفیت لینک دهنده

آنالیز سئو در سال 95

کیفیت لینک از تعداد لینک مهمتر است چیز جدیدی نیست اما دومین اتوریتی بالاتر با الکسای بیشتر موقعیت بهتری را در گوگل نشان می دهد.

الکسا پایین تر (الکسای بهتر) معیار ضعیفتری از دومین اتوریتی بالاتر است تا حالا به این فکر کرده بودید الکسا بدون اینکه هیچ کد داخل سایت ما داشته باشه سایت و چطور رتبه بندی می کنه؟ متاسفانه در ایران برداشت های غلطی از رتبه الکسا می شود.

برای شروع بهتر است الویت اول شما “محتوای جامع” و الویت دوم هم “کیفیت لینک دهنده” باشد تا بهترین خروجی ممکن را در کمترین زمان بگیرید.

منبع:آرسئو

مطالب اختصاصی و آنالیز شده آرسئو را در
اینستاگرام
دنبال کتید

Google+FacebookLinkedIn

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *